Znasz się na marketingu w Internecie? Wiesz, jak stworzyć przykuwającą uwagę reklamę, a może specjalizujesz się w pozycjonowaniu stron i SEO nie ma dla Ciebie tajemnic? Sprawdź nasze oferty pracy i dołącz do zespołu, który od lat zajmuje się kompleksowym wspieraniem małych firm w Internecie!
Pracujemy w 6 działach, które ciągle się rozwijają, a nasi pracownicy zwiększają swoje kompetencje dzięki szkoleniom i zdobywanemu doświadczeniu. Niemniej, nie spoczywamy na laurach i poszukujemy specjalistów, którzy przyczynią się do zwiększenia naszych możliwości oraz pozwolą stale podnosić jakość oferowanych usług.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Dobrej znajomości HTML, CSS i PHP,
Łatwości nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Doświadczenia na podobnym stanowisku,
Znajomości algorytmów Google,
Znajomości najpopularniejszych na rynku systemów CMS,
Kompleksowa realizacja działań z zakresu marketingu internetowego dla naszych klientów,
Przygotowywanie strategii pozycjonowania stron naszych klientów,
Optymalizacja techniczna stron naszych klientów,
Kontakt z klientami na etapie prowadzenia działań pozycjonerskich,
Koordynowanie i raportowanie efektów prowadzonych działań,
Aktualizowanie treści na stronach klientów w zgodzie z obowiązującymi standardami SEO.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Możliwość awansu,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Podstawowej znajomości HTML, CSS i PHP,
Łatwości nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Znajomości standardów SEO,
Chęci do nauki i rozwoju.
Wsparcie działań z zakresu marketingu internetowego dla naszych klientów,
Pomoc przy przygotowywaniu strategii pozycjonowania stron naszych klientów,
Kontakt z klientami na etapie prowadzenia działań pozycjonerskich,
Aktualizowanie treści na stronach klientów w zgodzie z obowiązującymi standardami SEO.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Szeroką rozpiętość tematyczną tworzonych tekstów - u nas nikomu nie grozi nuda!
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Podstawowej znajomości zasad SEO,
Doskonałej znajomości języka polskiego, ortografii i interpunkcji,
Umiejętności pracy pod presją czasu,
Lekkiego pióra,
Doświadczenie w pisaniu tekstów na różne tematy.
Tworzenie tekstów na strony klientów: opisy produktów, kategorii etc.,
Tworzenie artykułów tematycznych,
Redagowanie tekstów opublikowanych na stronach klientów,
Kontakt z klientem w celu zadbania o najwyższą jakość pisanych tekstów.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Doskonałej znajomości Google Ads,
Doświadczenia na podobnym stanowisku,
Umiejętności tworzenia skutecznych kampanii w Google Ads,
Znajomości trendów w reklamie online,
Kreatywności!
Prowadzenie kampanii w Google Ads,
Stała kontrola i optymalizacja trwających kampanii w Google Ads,
Kontrola budżetów i efektów prowadzonych kampanii w Google Ads,
Analiza skuteczności prowadzonych działań.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Doskonałej znajomości trendów w tworzeniu przyjaznych interfejsów,
Doświadczenia na podobnym stanowisku,
Kreatywnego podejścia do UX,
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów: stała praca z grafikiem, opiekunem klienta i klientami.
Opracowywanie analiz stron internetowych naszych klientów pod kątem UX,
Współpraca z zespołem projektowym przy tworzeniu stron internetowych,
Monitorowanie zmieniających się trendów w tematyce UX.
Umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w oparciu o system szkoleń,
Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport),
Pracę w gronie sympatycznych osób: wspólne wyjścia integracyjne to u nas standard,
Pracę nad ciekawymi projektami,
Elastyczne godziny pracy: do biura przychodzimy między 8:00 a 9:00.
Doskonałej znajomości HTML/XHTML, CSS, JavaScript i PHP,
Doświadczenia na podobnym stanowisku,
Znajomości MySQL i jQuery,
Znajomości najpopularniejszych na rynku systemów CMS,
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Tworzenie stron internetowych na bazie szablonów CMS WordPress,
Kodowanie tworzonych od podstaw stron internetowych,
Wprowadzanie usprawnień na stronach internetowych naszych klientów,
Aktualizowanie stron internetowych naszych klientów,
Wsparcie techniczne działań pozycjonerskich: optymalizacja stron internetowych.
Klient jest jednym z liderów w sprzedaży pościeli, kołder, prześcieradeł oraz innych produktów z branży. Jest to polska firma będąca nie tylko sprzedawcą, ale również producentem oferowanych wyrobów. W czasach rosnącej konkurencyjności produktów importowanych klientowi zależało na zwiększeniu ruchu na stronie oraz wzmocnieniu rozpoznawalności marki wśród odbiorców końcowych. Ambicje te sprawiły, że nawiązana została współpraca z Profit Marketing.
Wzrost ruchu na stronie po 3 miesiącach: 20%
Wzrost ruchu na stronie po 12 miesiącach: 178%
Wzrost sprzedaży po 3 miesiącach: 13%
Wzrost sprzedaży po 12 miesiącach: 138%
Współpraca rozpoczęła się oficjalnie w kwietniu 2017 roku. Jej pierwszy etap polegał na poznaniu potrzeb klienta, zbadaniu jego pozycji rynkowej oraz analizie konkurencji. Na bazie wykonanej, szerokiej analizy, stworzyliśmy strategię, która miała zrealizować określone cele: zwiększyć ruch na stronie, sprzedaż oraz rozpoznawalność marki. W miarę postępów w realizacji działań pozycjonerskich, których elementami składowymi były prace optymalizacyjne oraz tworzenie wysokiej jakości tekstów, dopasowaliśmy strategię oraz rozbudowaliśmy cele. Systematycznie uszczegóławianie kampanii SEO pozwoliła nam tak prowadzić nasze działania, by klient stale zwiększał raz wypracowaną przewagę konkurencyjną.
Dobór fraz kluczowych został poprzedzony gruntowną analizą branży i oparty na danych pozyskanych zarówno ze strony internetowej klienta, jak i z badania konkurencji – działań, efektów, pozycji rynkowej określonych podmiotów. Wybraliśmy frazy kluczowe dla branży, takie jak:
oraz słowa opisujące najważniejsze produkty w asortymencie klienta, do których zaliczyć trzeba:
Pozycjonowanie oparte na liście fraz wspieraliśmy poprzez doposażenie witryny w rozbudowane zapytania, czyli frazy typu long tail. Strategia ta pozwoliła nam realizację założonych celów szybciej niż zakładała pierwotna wersja strategii, dlatego sprawnie dopasowaliśmy scenariusze pracy naszych specjalistów.
Klient przesłał nam pełne dane dostępowe do swojej strony, co pozwoliło nam na przeprowadzenie pełnej optymalizacji technicznej. Usunęliśmy duplikaty i nieaktywne oraz prowadzące donikąd linki. Wykonaliśmy ogrom pracy nad dopasowaniem struktury nagłówków do algorytmów Google, by każda podstrona funkcjonowała jako osobny byt, nie powielający informacji z innych sekcji serwisu. Działania prowadzone na stronie szły w parze z dbaniem o profil linków czy prowadzeniem komunikacji marketingowej różnymi kanałami, co sprawiło, że nie tylko zwiększeniu uległ ruch na stronie (i to jeszcze w I kwartale współpracy), ale marka klienta zyskała rozpoznawalność, co przełożyło się na wyższą sprzedaż.
Najważniejsze przeprowadzone działania:
Prowadzone działania, skupione na optymalizacji technicznej oraz rozbudowie warstwy contentowej na stronie WWW wraz ze wszystkimi aktywnościami zewnętrznymi, jak publikacje artykułów czy związana z nimi aktywność w innych kanałach komunikacyjnych doprowadziły do znacznych wzrostów widoczności na frazy w zestawieniach TOP 10 i TOP 50 w wyszukiwarce Google.
Na przestrzeni ponad 2 lat współpracy nasz klient odnotował wzrost widoczności na poziomie 812%. Bazową ilość 32 fraz kluczowych w kwietniu 2017 roku nasi specjaliści rozbudowali do 415 fraz w lipcu 2019 roku. Powyższe dane liczbowe najtrafniej pokazują skuteczność zespołu Profit Marketing w rozbudowanych kampaniach.
Wzrost widoczności i sprzedaży na poziomach 36% i 187% to wypadkowe wyższych pozycji najważniejszych dla klienta fraz kluczowych. Ich skuteczne wypozycjonowanie w Google przekłada się na wiele korzyści, o których pisaliśmy już wcześniej. Efekty, te podstawowe jak i rozbudowane, doskonale obrazowane są poprzez wzrosty pozycji fraz kluczowych, będących głównymi i najbardziej transparentnymi, a także miarodajnymi informacjami o skuteczność działań pozycjonerskich.
Fraza | Pozycja początkowa | Pozycja aktualnie |
pościele | 60 | 6 |
producent pościeli | 93 | 2 |
pościel bawełniana | 92 | 2 |
pościel z kory | 89 | 3 |
pościel z flaneli | 57 | 5 |
pościel z bawełny | 74 | 4 |
pościel sklep internetowy | 50 | 2 |
Rozpoczynaliśmy współpracę z Profit Marketing z pozycji firmy generującej przychód, ale niezbyt znanej na rynku. Po dwóch latach, nie tylko zostaliśmy jednym z liderów branży pościelowej, ale też zwiększyliśmy sprzedaż, a klienci znają już naszą markę.